• وبلاگ : ايحسب الانسان ان يترك سدي
  • يادداشت : كوچه ها پر از برف و خطرناكه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    دوست عزيزو گرامي اولا بنده قصد جسارت و توهين به هيچ كس را ندارم و اين را با خواندن دقيقتر مطالب وبلاگ بنده متوجه خواهيد شد بنده مطلبي را كه در وبلاگ منتشر ميكنم تماما با تحقيق و مستند وبا مدرك و با ذكر منبع ان درج ميكنم تا هيچ گونه شك وشبهه اي براي كسي باقي نماند و لازم بذكر است كه بنده كه دم از حقانيت شيعه ميزنم نمتوانم با توهين كردن به اين و ان راه خود را پيش ببرم و اين دور از اخلاق علوي مي باشد . شما ميتوانيد كه باخواندن مطالب ارشيو شده بنده مخصوصا (پاسخي به يك دوست ) با قسمتي از عقايد بنده اشنا شويد و متوجه شويد كه بنده هم معتقد به وحدت هستم ولي نه اين وحدت يك طرفه.!

    در ضمن شما هر گونه نظري كه داريد مي توانيد در قسمت نظرات و يا پاسخ مدير درج نماييد و بنده هيچ محدوديتي براي اين موضوع ندارم و شما كاملا مختار هستيد بنده هم خاك پاي تمامي شيعيان و محبين واقعي اهل بيت هستم و قصد بنده از درج اينگونه مطالب فقط روشنگري است .

    شايد باور نكنيد وقتي با خيلي از مردم با هر طبقه چه فقر و چه ثروتمند و چه مذهبي و چه كم ايمان و چه با سواد و چه بيسواد در باره اينگونه مطالب صحبت ميكنم انها در باره اينگونه حقايق روشن و متواتر كه مرتب از اينجا و انجا نقل ميشود اطلاع ندارند مثلا روزي يكي از انها گفت چه كسي گفته كه حضرت زهرا عليها السلام را عمر كشته و اصلا محسن عليه السلام كه ميگويند سقط شده كيست و اينگونه مطالب اعتقادي كه سالهاست كه دهن به دهن نقل ميشود را نشيده و اصلا اكثر انها از اصول دين خود مخصوصا امامت و عدل هيچ گونه اطلاعي ندارند و تا جايي رسيده اند كه در باره اهل بيت وخدا جك تعريف ميكنند و مي خندند و لي وقتي كه صحبت از جنايت خلافاي ملعون به ميان ميايد با يك جانب داري ابلهانه بنده را از اظهار حقايق منع ميكنند حالا عقل سليم قضاوت كند كه ايا مردمي كه در خواب غفلت هستند را با ناز و نوازش بيدار ميكنند و يا با فرياد هوشيار كننده.؟؟؟؟؟؟

    موفق باشيد .......اللهم اهدنا الصرالط المستقيم
    + امير 

    سلام

    اي اقايي كه هم نام امام حسين هستيد ايا نمي داني اين اهل سنتي كه شما دم از وحدت با انها ميزني معلون ترين انسان تاريخ جهان (عمر بن خطاب )كه لعنت خدا بر او باد را اقاي خود ودومين خليفه مسلمين بعد از پيامبر ميدانند در حالي كه اين ملعون كثيف عامل شكستن پهلوي مبارك حضرت فاطمه (س) دختر پيامبر كه منجر به شهادت اين بانوي عليقدر شد بوده و با بدعتها و اعمال كثيف خود باعث شد كه ولايت مسلمين از اختيار امامان گرانقدر ما خارج شده تا انجا كه يزيد ملعون به نام خليفه مسلمين با امام حسين وارد جنگ شد و امام حسين را به شهادت رساند بدان كه اين اهل سنت با پيگيري بدعتهاي عمر لعنت الله عليه اصول اسلام را كه همانا پي روي از قران و اهل بيت پيامبر است زير پا گذاشته و با روايج دادن احاديث كذب از سه ملعون تاريخ اسلام مردم را منحرف مي كنند سعي كن با تحقيق بيشتر به حقايق پي ببري .

    ألسّلام‍ُ عَلَيكَ يا بنتَ وَلي الله ألسّلامُ عَلَيكَ يا اُختَ وَليِّ الله ألسّلامُ عَلَيكَ يا عَمَّةَ وَليِّ الله ألسّلامُ عَلَيكَ يا فاطِمة المَعصومَة.

    با عرض سلام خدمت شما مجاوران حضرت معصومه اميدوارم كه هميشه سعادت زيارت آن بانو را داشته باشيد و از طرف ما نيز نايب الزيارة باشيد. بعضي از مطالب شما رو مطالعه كردم. و مي دانم كه همه اينها چيز هايي است كه ما خود ميدانيم چون در خون ماست و به ما آموخته شده،منتها بر اثر مشغله زياد و شايد دل مشغولي هايي كه به مرور پيدا كرده ايم اينها فراموشمان شده و نياز است كه شايد يكي مثل شما يا من يا ديگري كه به يادمان مي آيد، آنها را تذكار كنيم كه مطمئناً يادآوري اين مطالب حداقل اندكي تأمل است از جمله براي خود من. واقعاً خرسندم كه چنين افرادي هنوز هستند البته شايد من آنها را نميبينم. «اَجرُكُم عندَ الله خالدون»

    يا فاطِمَةُ اشفَعِي لَنا فِي الجنَّةِ فَانَّ لَكَ عِندَ اللهِ شَأناً مِنَ الشَّأن

    [گل][گل]
    [گل]
    اقا چرا شما هميشه كليشه ايي صحبت مي كنيد كمي چشمهاي خود را بر روي حقيقت باز كنيد مثلا ما در ايام محرم هستيد و در گير حوادث عاشورا مگر نميبينيد اامامان اهل سنت با مولاي ما حسين بن علي عليه السلام چگونه برخورد كردند مگر نشنيدي كه با امير المومنين چه كردند مگر نمي بيني با همه اهل بيت چه كردند اگر شما هم مثل ديگران ترس خود را پشت اين سخنان پوچ و بي اساس پنهان كردذه ايد بايد بگويم كه خيلي متاسفم كه تمام ظلمهايي كه به اهل بيت وارده شده را ناديده گرفته و دم از وحدت از تابعين ان ملعونها ميكنيد مگر خود اهل سنت به ما رحم ميكنند ايا تا بحال براي برقراري دوستي و اتحاد بدون منافع شخصي قدمي در اين را برداشته اند شما كمي به فرهنگ و افكار انها اشنا شويد و ببينيد چه نظراتي درباره ما دارند وهابي ها كه پايتخت انها عربستان است ما را كافر دانسته و خون ما را حلال شمرده اند اين كشورهاي عربي اطراف را ببينيد كه در چه فساد علني بسر مي برند كه تماما با احكام صريح اسلام مخالفت دارد و در حد كفر است ايا بايد انها را جزء مسلمين دانست ايا كساني كه امامت و عدل كه از اصول دين ما هستند را قبول ندارند بايد مسلمان شمرد ايا كسي كه يكي از اصول دين را انكار كند در رساله مراجع مسلمان خوانده مي شوند ايا بايد با كساني كه دست دوستي و خدمت گذاري با غرب داده اند و از هيچ حربه اي عليه شيعه كوتاهي نمي كنند را بايد هم كيش خود دانست از شما خواهش مي كنم بدون هيچ ضمينه فكري خواصي كتب معتبر شيعه را بررسي نماييد بعد باخود بينديشيد كه راه كدام است.

    سلام

    بسيار خوشحالم كه منتخب شما براي دوستي شدم و خدا را شاكرم كه با كساني در وبلاگ آشنا ميشوم كه پر از ايمان و آزادگي هستند متون شما را خواندم و بسيار بهره بردم اميدوارم كه دوستان خوبي براي هم باشيم . ضمنا قسمتي از نوشته شما تلنگري بسيار زيبا داشت كه لازم دونستم اينو توي هيئتي كه خدمت ميكنم به اطلاع جوانانمان برسانم آنهم غبار روبي و پاك كردن كوچه هاي برفي و ... بود ضمن اينكه ما از مدتها قبل به فكر فقراي محله بوده ايم و سعيمان را ميكنيم انشاءالله كه خدا قبول كند. التماس دعا

    مقام معظم رهبري درباره هيئت هاي مذهبي عزادار فرمودند : « حرکت موکب هاي حسيني در دهه اول ماه محرم به مانند جاري شدن آب باراني است که تمام پليديها و تلقينات فاسد دشمنان را از محيط جامعه مي زدايد و به آن روح تازه اي از عشق و ايمان الهي مي دمد .» روزنامه رسالت 13/5/73ص2