• وبلاگ : ايحسب الانسان ان يترك سدي
  • يادداشت : شيعه بودن راحت نيست
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام اقاي كاظمي

    به ما سر نميزنيد؟

    اومدم يه عرض سلام و خدا قوت...

    خوشحالم عزم شما را راسخ تر ميبينم..

    بقول اين برادر قبلي كه كامنت گذاشتن ، با خوندن وبلاگ شما ، ادم بيشتر ترغيب به اين امر ميشه اگر چه اين وظيفه هر انسانه..

    به ما هم سربزنيد..

    يا علي..التماس دعا

    سلام خسته نباشيد

    وبلاگ خوبي داريد... به همين صورت ادامه بدهيد...

    كساني كه از وبلاگ شما بازديد مي كنند به كمك بيشتر به فقرا ترغيب مي شوند و اين يك نشريه الكترونيكي است و واقعا مؤثر است اگر چه بازديد كنندگان از شهرهاي مختلف كشور هستند و ممكن است از هر نقطه اي در جهان وبلاگ را ببينند و در حد خودشان كمك به فقرا مي كنند حتي اگر نتوانند يا نخواهند به هر دليلي كمكهايشان را از طريق شما به مستمندان برسانند اين دليل بر بي نتيجه بودن فعاليت شما در وبلاگ نيست. انشاءالله موفق باشيد.

    بسيار خوب است از كودكاني كه كمك دريافت ميكنند چند عكس در سايت قرار دهيد و از فعاليتتان نيز عكسهاي جديد بگذاريد نه به خاطر خودنمايي بلكه به خاطر اينكه بقيه هم از نزديكتر و بهتر با اين كار خداپسندانه آشنا شوند. اطاله كلام شد. مؤيد باشيد

    مطلبي در مورد كمك به فقراي مسلمان در فرانسه در ايام ماه مبارك رمضان ديدم جالب بود گفتم براي شما ارسال كنم. توجه بفرماييد:

    ماه مبارک رمضان در کشور فرانسه با داشتن بزرگترين جمعيت مسلمان اروپا، جلوه هايي از انسجام و اخوت را مورد تأکيد قرار مي دهد.

    محمد هانيش دبير کل اتحاديه سازمانهاي اسلامي فرانسه در سنت دنيس گفت: مسلمانان براي کمک به مسلماناني که از اقشار کم درآمد فرانسه هستند از يکديگر پيشي مي گيرند.

    فروشگاه هاي اسلامي در فرانسه زمان افطار شير و خرماي رايگان ميان مسلمانان توزيع کرده و قصابها نيز گوشت حلال به مؤمنان مسلمان عرضه مي کنند. از سوي ديگر سازمانهاي خيريه نيز براي فقرا و نيازمندان پس از نماز جماعت در مسجد پول جمع مي کنند.

    تهامي صاحب يک فروشگاه گوشت حلال در فرانسه گفت: رمضان ماه بخشش است. تهامي داخل فروشگاه خود جعبه اي براي کمکهاي انسان دوستانه به فلسطين قرار داده و اظهار مي دارد که به طور معمول دو تا سه ماه براي پرشدن جعبه زمان لازم است اما در ماه رمضان اين جعبه ظرف چند روز پر مي شود .

    معمولا دو تا سه ماه پرشدن اين جعبه به طول مي انجامد اما در ماه رمضان جعبه ظرف چند روز پر مي شود. مسلمانان فرانسه هچنين در ماه رمضان به اطعام گرسنگان انديشيده و آن را محور روحيه انسجام در رمضان مي دانند. مسلمانان فرانسه همچنين تصميم گرفتند درهاي مساجد خود را زمان افطار به روي بي خانمانها گشوده و وعده غذايي افطار خود را با آنها سهيم شوند.

    در متروهاي شهر پاريس که داراي جمعيت چشمگيري از مسلمانان است پوسترهايي نصب شده که مسلمانان را براي کمک به فقرا ترغيب مي کند. روي اين پوسترها نوشته شده : خدا را دوست بداريد به فقرا کمک کنيد، در رمضان به نيازمندان کمک کنيد.

    مطالب خوبي بود
    به اين وبلاگ ها هم يه سري بزنيد
    سلام موفق باشي
    سلام مطلب جالبي
    خوشحال ميشم هر وقت به روز بشي به من خبر بدي