• وبلاگ : ايحسب الانسان ان يترك سدي
  • يادداشت : نيازمندان و وسائل مستعمل
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم ؛ ضمن تشكر از حضور شما در پارسي يار حزب الله مي رزمد ، ولادت امام هادي (ع) را به شما و بازديدكنندگان محترمتان تبريك عرض مي نماييم :

    1- آورده ايد كه ديگران توقع دارند به وبشان سر بزنيد و فرصت اينكار را نداريد ؛ ضمن اينكه متوقع مي باشيد ديگران به وبتان بيايند و با خواندن مطالبتان ، نسبت به اوامري كه مي فرماييد تابع و فرمانبر باشند !! آيا اين نوعي خودپسندي و خود بزرگ بيني نيست ؟!؟! به عنوان نمونه ، از زماني كه با ما ارتباط دوستانه برقرار نموده ايد آيا تاكنون حتي 1 بار هم به وبمان آمده ايد و نظري داده ايد ؟! هرگز ! چگونه توقع داريد شما كه به هيچ وجه صله ي رحم در دنياي مجازي را به جا نمي آوريد ما و ديگران ، تحت فرمانتان باشيم ؟!؟!

    2- دوست عزيز ! در گذشته نيز به روايتهاي مختلف پيام گذارده ايم كه اگرچه اين فعاليت خداپسندانه ي شما قابل ارج و اجر و مي باشد اما اصولي و قانوني نيست . چگونه از ديگران توقع داريد از اقصي نقاط كشور و بلكه جهان ، كه مطالب شما را رويت مي نمايند ، بدون كوچكترين شناختي از شما و صرفا به جهت درج نوشته ها و بعضا 1 تلفن همراه ، آن هم از نوع ايرانسل ، سيل كمكهاي نقدي و غيرنقدي خود را به سوي شما سرازير نمايند ؟! آيا حقيقتا شما چنين كاري مي نماييد ؟! هرگز ؛ و اصولا چنين رفتاري ، نه خداپسندانه و عقلايي ، بلكه كاري بس عبث و از سر جهالت و ناداني خواهد بود . راههاي جذب بهتر كمكهاي مردمي و ... را نيز طي ماههاي گذشته بيان نموديم كه متاسفانه شما در وبتان آنها را منسوخ و غيرعملي دانستيد .

    موفق و پيروز باشيد . يا حسين