mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ علي 
اينکه اينان بر اساس قانون و شرع (ان شاالله ) حکم شان اين بوده اشکال ندارد به قول شما جاي تاسف وسوال آنجاستکه چرا خائنين به بيت المال که ضربه هاي هاي بسيار به مراتب بدتر و گسترده تر به جامعه و نظام وارد مي کنند اينگونه مفسد شناخته نشدهو به هزار بهانه از زير مجازات در رفته يا به قولي ماست مالي مي شود و حتي اسم و عکس آن هم به مردم گفته نمي شود و سر سري از آن مي گذرند . با بخش دوم موافق ام- به مراتب خيانت به بيت المال جزايش سخت تر بايد باشد .
+ سيد مجيد 
والا چه بگويم
+ سيد محمد 
سلام
اقا بي عدالتي كه شاخ و دم نداره ... اين امتداد همان روش معاويه است كه بين خودي و ناخودي مرز بندي كرده و براي هر كدام احكام خاصي داشت ، اگر شخص دوم مملكت را بخاطر دروغ و تهمت و دزدي و دنياطلبي مجازات ميكردند كه حكومت علوي ميشد !!!!!
+ ر 
اگر آن دو جوان حاميان قدرتمند داشتند يا به عبارتي اسمشان ربط پيدا مي کرد به يکي از صاحبان قدرت، اين قدر زود حکمشان صادر و اجرا نمي شد.
+ عقل 
جواب بنده رو هنوز ندادين شما
عدم صدور حکم مفسد اقتصادي دليليست بس محکم و شرعي و قانوني بر عدم اجراي حکم اراذل اوباش؟!!!!
اين رو بنده عرض کردم مغالطه هست.
پاسخ

بسم الله ، سلام عليکم بزرگوار اوّل مطلب را با دقّت بخوانيد و بعد انتقاد کنيد و ان قلت وارد کنيد. کجاي مطلب بنده اين را که شما برداشت کرده ايد ميرساند؟
+ عقل 
اين دو مطلبي که گفتين اساسا ربطي به هم نداره
نميخوام بگم نيست وليعدم صدور حکم مفسد اقتصادي دليل بر عدم اجراي حکم اعدام اراذل نميشه و اصلا در تربيت اينها هييييييييچ تاثيري نداره
مگر جبر است که بردن پول مملکت باعث ترويج لات و لات بازي بشه
مغالطه شما در اين متن پر واضح است
پاسخ

بسم الله ، سلام عليکم در جواب شما بايد عرض کنم که :بسيار تأثير جنايت هايي مانند پرونده ي چند ميلياردي در افساد جامعه و مردم بالاتر از اين حرفهاست ، گويا شما نشنيده اي که :النّاس علي دين ملوکهم (يعني مردم رفتار و منش را از کساني که بر آنها حکومت ميکنند ياد ميگيرند) معني اين مطلب چيست ، به گمانم اينهم از نظر شما مغالطه است ، شماي بزرگوار بهتر است از کلمات قلمبه سلمبه براي جاهاي ديگر استفاده کنيد ، چرا که استدلال در بين عوام مردم خيلي روشن تر از اين حرفهاست.